24 dzień diety: waga 72,2kg, pas 85cm, od wczoraj spadek masy o 1,6kg, pasa o 1cm - trochę dużo, ale to chyba efekt wczorajszych zajęć sportowych na sali gimnastycznej. Nie oszczędzałem się, biegałem jak młody dzik :) Przypuszczam, że jutro może mi waga nieznacznie skoczyć.
Co do moich wyników z morfologii, mam tam parę drobnych odchyłów od normy,
które wg dr Google oznaczają anemię. Ten sam doktor twierdzi, że to skutek braku mięsa w diecie... Cóż spodziewałem się tego w końcu od początku roku praktycznie odżywiam się "gorzej" niż wegetarianin, albo nawet niż weganin.
Kolega z pracy cytując powiedzenie: że jest się tym co się je" - stwierdził, że ja jestem warzywem :) A ponieważ najczęściej najczęściej widzi w moich rękach marchewkę, więc właśnie nią jestem :)
Brnę dalej, teraz mam już z górki, zostało 18 dni...
cdn...
?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga