12 tygodni po sieściotygodniowej diecie warzywno-owocowej waga 73,8kg, pas 86cm.
Przybieram i poszerzam się, ale raczej słyszę pozytywne opinie na temat swojego obecnego wyglądu. Tydzień temu jedna ze znajomych pań, powiedziała mi, że gdy widziała mnie parę tygodni temu (raczej byłem wtedy drobniejszy) to wg niej wyglądałem bardzo mizernie, wręcz na chorego.
Z tym przybieraniem i poszerzaniem to lekka ściema, bo jeżeli przed dietą ważyłem 82kg, po 69kg, to obecne 74kg wygląda całkiem dobrze, podobnie z pasem, przed 93cm, po 82cm a teraz 86cm. Naprawdę warto było. Próbuję jeszcze zachować dietę mało-mięsną, bo zupełnie bez, chyba nie dam rady w rodzinie. Jako ojciec często robię za odkurzacz resztek (lub jak kto woli glonojad), więc śmietnik się robi w jelitach i nie tylko...
Dla poprawienia wyników, za radą lekarza zacząłem bardziej regularnie uprawiać sport. Wykorzystuję pobliską "strefę aktywności" oraz biegam.
Zobaczymy co będzie dalej...
cdn?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga