W odpowiedzi na mój własny post z wczoraj - podsumuję ten rok, pod względem diety. Dokładnie rok temu, a dokładnie 1 stycznia 2015r. od godziny 0:00 rozpocząłem dietę warzywno - owocową, która zmieniła mnie i moje życie. Dokładnie rok temu ważyłem 82kg i mierzyłem 93cm w najszerszym obwodzie (nie chodzi o biceps, ani udo), obecnie te parametry to odpowiednio 74,7kg i 87cm (prawie 86cm...). Po ukończeniu diety sześciotygodniowej parametry były mniejsze odpowiednio 69kg i 82cm, ale i tak jest super, efektu jojo nie ma. Moje obecne wyniki odpowiadają mniej więcej parametrom po kilkunastu dniach diety. Czy jestem gotowy do podjęcia diety powiedzmy znów od jutra? Nie, już mi się nie chce, wolę już obecny układ, czyli sport plus dieta z głową, więcej warzyw i owoców, a zdecydowanie mniej słodyczy, bo to jednak one najbardziej mnie tuczą i ociężają. Zauważyłem wczoraj, że chyba polubiłem już bieganie. Stale się w nim rozwijam, wczoraj wykręciłem najlepszy czas, poprawiłem go już o ponad 2 minuty i myślę, że będzie jeszczce lepiej.
cdn?

Komentarze

Popularne posty z tego bloga