Sześć tygodni od zakończenia sześciotygodniowej diety warzywno - owocowej i...
przybieram, ale nie za szybko, można powiedzieć, że w tempie o kilka razy wolniejszym, niż traciłem :)
Można powiedzieć, że po dwunastu tygodniach tego roku, sześciu na diecie i sześciu na "normalnym" żywieniu zachowałem jeszcze bardzo wiele. Obecna waga to 72,5 kg, pas 84cm (no powiedzmy). Porównując moje parametry z 1 stycznia z dzisiejszymi to obecnie ważę o prawie 10kg mniej i mam jeszcze o 9cm mniej w pasie. Za tydzień mam badania laboratoryjne w pracy, jestem bardzo ciekaw moich wyników, poprzednie zrobiłem w ostatnim dniu diety, więc sześć tygodni temu. Jestem więc bardzo ciekaw co wykażą, czy uda mi się wyeliminować konieczność przyjmowania leków na cholesterol i trójglicerydy? Wyniki wręczy mi lekarz, więc mam nadzieję, na krótką pogawędkę na temat diety :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga